Deze blogg is dood x'D
Sorry
zondag 4 juli 2010
dinsdag 27 april 2010
Winnaar Designers ontmaskert wint een post :
Hoii allemaal,
Ik wist niet echt wat ik in deze post moest gaan zeggen dan daarom duurde het een beetje lang. xD Maar eigenlijk wil ik dus zeggen dat Bo en Anneloes 2 super writers zijn en dat jullie allemaal volger moeten worden van deze blog! :P
En je kan natuurlijk ook vrienden met ze worden want het zijn 2 hele aardige meiden! Ik denk dat dat het wel was... O, ja misschien moet je ook een kijkje nemen bij ponyfire.blogspot.com waar ik en Anneloes writer van zijn? (sorry voor de reclame)
Hopelijk word er nog veel gepost op dit blog!
Xxx Annalien ♥♥♥ (annalien1997)
Ik wist niet echt wat ik in deze post moest gaan zeggen dan daarom duurde het een beetje lang. xD Maar eigenlijk wil ik dus zeggen dat Bo en Anneloes 2 super writers zijn en dat jullie allemaal volger moeten worden van deze blog! :P
En je kan natuurlijk ook vrienden met ze worden want het zijn 2 hele aardige meiden! Ik denk dat dat het wel was... O, ja misschien moet je ook een kijkje nemen bij ponyfire.blogspot.com waar ik en Anneloes writer van zijn? (sorry voor de reclame)
Hopelijk word er nog veel gepost op dit blog!
Xxx Annalien ♥♥♥ (annalien1997)
dinsdag 20 april 2010
Winnaaar Designers Ontmaskerd!
Heejjj,
Winaar Desigers Ontmaskerd Dat is geworden annalien1997
Verder had er niemand gereageert maar nu even over ZIVYLE:
ZIVYLE is een designer. Ja dhuu maar ze heeft verder ook prachtige suites x]
myn lievelingssuite van haar is de Babykamer. Wel eens gezien? Hieronder zie je m en die babys kosten al 14 sd per stuk D'=
Super duurr! Laar staan die hele kamer!
De echte naam van ZIVYLE is Lana. Ze is 28 jaar :O
Ik weet niet of het waar is maar okee!
Binnekort komt de nieuwe Designeers ontmakstert!


Mooie suite he?xox Bootje,.
Winaar Desigers Ontmaskerd Dat is geworden annalien1997
Verder had er niemand gereageert maar nu even over ZIVYLE:
ZIVYLE is een designer. Ja dhuu maar ze heeft verder ook prachtige suites x]
myn lievelingssuite van haar is de Babykamer. Wel eens gezien? Hieronder zie je m en die babys kosten al 14 sd per stuk D'=
Super duurr! Laar staan die hele kamer!
De echte naam van ZIVYLE is Lana. Ze is 28 jaar :O
Ik weet niet of het waar is maar okee!
Binnekort komt de nieuwe Designeers ontmakstert!


Mooie suite he?xox Bootje,.
zondag 18 april 2010
zaterdag 17 april 2010
Nieuwe stardesign interior
Heey lieve volgers!!
Sorry ik heb geen plaatje van het nieuwe stardesign!!
Het is een plasma TV en je kunt hem zelf ontwerpen!!
Ik vind het wel leuk!!
Maar het is 10 stardollars, best duur dus!!
En er is ook nog een nieuwe lijst van 10 stardollars.
Ik vind het een superleuke lijst!!
10 stardollars vind ik het ook wel duur!!
Luf ya!
Anneloes
Sorry ik heb geen plaatje van het nieuwe stardesign!!
Het is een plasma TV en je kunt hem zelf ontwerpen!!
Ik vind het wel leuk!!
Maar het is 10 stardollars, best duur dus!!
En er is ook nog een nieuwe lijst van 10 stardollars.
Ik vind het een superleuke lijst!!
10 stardollars vind ik het ook wel duur!!
Luf ya!
Anneloes
NIEUW! Ontmaskerde designers!
heejj ik heb iets nieuws verzonnen misschien klinkt het griezelig maar het is vast super leukk! =D
Zo werkt het:
Ik gum met paint het gezicht van een desginer uit met hele mooooie suites
Ik laat ook een desgin zien en jullie gaan raden wie het is! Als je het raad win je.... Jah wat win je? Uhhmmm, dan mag je één post op de blogg maken duss.... dan stuur je wat je wilt posten en dan post ik het ;]
Dat mag vanallees zyn!
Over de designer zelf komt informatie als het is geraden en dan moet ik gwn haar mooiste suite laten zien! iloveit.!!
Hier komt de eerste Ontmaskerde Disignerr! / met één design


xox Bootje...
Zo werkt het:
Ik gum met paint het gezicht van een desginer uit met hele mooooie suites
Ik laat ook een desgin zien en jullie gaan raden wie het is! Als je het raad win je.... Jah wat win je? Uhhmmm, dan mag je één post op de blogg maken duss.... dan stuur je wat je wilt posten en dan post ik het ;]
Dat mag vanallees zyn!
Over de designer zelf komt informatie als het is geraden en dan moet ik gwn haar mooiste suite laten zien! iloveit.!!
Hier komt de eerste Ontmaskerde Disignerr! / met één design


xox Bootje...
HotBuys April Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
donderdag 15 april 2010
Stemmen!!
maandag 12 april 2010
Wat gaan wij allemaal posten?
Heey!!
Nou ik dacht misschien is het leuk dat jullie weten wat wij allemaal gaan posten:
Het geheime wapen gemaakt door Bo
look a likes gemaakt door Bo en Anneloes
leukste en gekste stardesigns en catwalk gemaakt door Anneloes
Make-overs gemaakt door Bo en Anneloes
Hotbuys gemaakt door Bo en Anneloes
Nieuwe dolls gemaakt door Bo
Nieuwe dingen in starplaza gemaakt door Anneloes
graphics gemaakt door Bo en Anneloes
mooie dingen(mooiesuites enzo) gemaakt door Bo
Opvallende dingen op stardoll gemaakt door Anneloes
Wil je nog meer zien, reageer dan wat je wilt zien!!
Liefs!
Nou ik dacht misschien is het leuk dat jullie weten wat wij allemaal gaan posten:
Het geheime wapen gemaakt door Bo
look a likes gemaakt door Bo en Anneloes
leukste en gekste stardesigns en catwalk gemaakt door Anneloes
Make-overs gemaakt door Bo en Anneloes
Hotbuys gemaakt door Bo en Anneloes
Nieuwe dolls gemaakt door Bo
Nieuwe dingen in starplaza gemaakt door Anneloes
graphics gemaakt door Bo en Anneloes
mooie dingen(mooiesuites enzo) gemaakt door Bo
Opvallende dingen op stardoll gemaakt door Anneloes
Wil je nog meer zien, reageer dan wat je wilt zien!!
Liefs!
Vormloos Shirtje!
zondag 11 april 2010
Make-over Liiiissssaaaa
Wie o wie?
Heeey♥
Hier kun je je aanmelden voor:
Graphics
Make-overs (van kleren maar ook van je gezicht of een kamer in je huis)
Dus meld je aan en vertel er meteen bij van wie je het wil hebben!
Liefs♥
Anneloes
Hier kun je je aanmelden voor:
Graphics
Make-overs (van kleren maar ook van je gezicht of een kamer in je huis)
Dus meld je aan en vertel er meteen bij van wie je het wil hebben!
Liefs♥
Anneloes
Make-over Bo♥
zaterdag 10 april 2010
Kleding make over Anne-lien123 ♥
vrijdag 9 april 2010
Nieuwe blogg
Heey!!
Dit is de nieuwe blog van:
Bo en Anneloes
Op stardoll heten wij:
Bootje... en Lianne08!
Ik hoop dat je deze blog gaat volgen♥♥
Liefs♥
Bo en Anneloes
Dit is de nieuwe blog van:
Bo en Anneloes
Op stardoll heten wij:
Bootje... en Lianne08!
Ik hoop dat je deze blog gaat volgen♥♥
Liefs♥
Bo en Anneloes
Abonneren op:
Posts (Atom)
























