zaterdag 17 april 2010

NIEUW! Ontmaskerde designers!

heejj ik heb iets nieuws verzonnen misschien klinkt het griezelig maar het is vast super leukk! =D
Zo werkt het:

Ik gum met paint het gezicht van een desginer uit met hele mooooie suites
Ik laat ook een desgin zien en jullie gaan raden wie het is! Als je het raad win je.... Jah wat win je? Uhhmmm, dan mag je één post op de blogg maken duss.... dan stuur je wat je wilt posten en dan post ik het ;]
Dat mag vanallees zyn!
Over de designer zelf komt informatie als het is geraden en dan moet ik gwn haar mooiste suite laten zien! iloveit.!!
Hier komt de eerste Ontmaskerde Disignerr! / met één design




xox Bootje...

2 opmerkingen: