zaterdag 17 april 2010

Nieuwe stardesign interior

Heey lieve volgers!!
Sorry ik heb geen plaatje van het nieuwe stardesign!!

Het is een plasma TV en je kunt hem zelf ontwerpen!!
Ik vind het wel leuk!!
Maar het is 10 stardollars, best duur dus!!

En er is ook nog een nieuwe lijst van 10 stardollars.
Ik vind het een superleuke lijst!!
10 stardollars vind ik het ook wel duur!!

Luf ya!
Anneloes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten