zondag 11 april 2010

Wie o wie?

Heeey♥
Hier kun je je aanmelden voor:
Graphics
Make-overs (van kleren maar ook van je gezicht of een kamer in je huis)
Dus meld je aan en vertel er meteen bij van wie je het wil hebben!
Liefs♥
Anneloes

2 opmerkingen:

  1. Allemaal leuk! :)
    Kies jij maar voor mij uit!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Euh..ik zou een graphic wel tof vinden!
    En maakt niet uit wie hem dan maakt, gewoon diegene die het eerste tijd heeft ;D

    BeantwoordenVerwijderen