
Ik zag dit shirt in starplaza trouwens is het geen rokje? Nee het hoort zo denk ik, maar het ziet er heel raar uit wie koopt dat nou?
xBootje...
Wij zijn Bootje... en Lianne08 op stardoll! We gaan deze dingen posten: Hotbuys, graphics, make-overs, nieuwtjes op stardoll, tips en nog veel meer♥ Leuk dat je op onze blog bent en leuk als je volger wordt!! Liefs♥
Ja heel raar! Ik zou het als rokje doen:D Maar dat past zeker niet!!
BeantwoordenVerwijderenIk vind het niet zo mooi!!