maandag 12 april 2010

Vormloos Shirtje!


Ik zag dit shirt in starplaza trouwens is het geen rokje? Nee het hoort zo denk ik, maar het ziet er heel raar uit wie koopt dat nou?

xBootje...

1 opmerking:

  1. Ja heel raar! Ik zou het als rokje doen:D Maar dat past zeker niet!!
    Ik vind het niet zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen