


Heeee!!
Ik heb een paar leuke designs van KWcat gevonden!
Welke vind je het leukst?
Liefs!!
Wij zijn Bootje... en Lianne08 op stardoll! We gaan deze dingen posten: Hotbuys, graphics, make-overs, nieuwtjes op stardoll, tips en nog veel meer♥ Leuk dat je op onze blog bent en leuk als je volger wordt!! Liefs♥
Ik vind ze alledrie evenleuk! :)
BeantwoordenVerwijderenDie laatstee! :D
BeantwoordenVerwijderen