Wij zijn Bootje... en Lianne08 op stardoll! We gaan deze dingen posten: Hotbuys, graphics, make-overs, nieuwtjes op stardoll, tips en nog veel meer♥ Leuk dat je op onze blog bent en leuk als je volger wordt!! Liefs♥
Leukleuk♥Ik moet nog ff kijken of ik dat voor mekaar krijg om het na te maken=D Maar het is superleuk!!Bedankt♥hvj!
Leukleuk♥
BeantwoordenVerwijderenIk moet nog ff kijken of ik dat voor mekaar krijg om het na te maken=D Maar het is superleuk!!
Bedankt♥
hvj!