
Heey!
Nou Bo en ik zijn druk bezig voor de blog en het wordt ook superleuk!
Ik heb dus ook ff een make-over voor Bo gegeven♥
Maar je kunt niet zo snel wat mooiers maken dan Bo er zelf al van heeft gemaakt maar ik heb het geprobeerd!!
Liefs♥
Anneloes
Wij zijn Bootje... en Lianne08 op stardoll! We gaan deze dingen posten: Hotbuys, graphics, make-overs, nieuwtjes op stardoll, tips en nog veel meer♥ Leuk dat je op onze blog bent en leuk als je volger wordt!! Liefs♥
Oke ik vind het lief dat je m hebt gemaakt maar zelf vind ik die haren niet zo leuk maar verder is het top!
BeantwoordenVerwijderenxxx