zondag 11 april 2010

Make-over Bo♥


Heey!
Nou Bo en ik zijn druk bezig voor de blog en het wordt ook superleuk!
Ik heb dus ook ff een make-over voor Bo gegeven♥
Maar je kunt niet zo snel wat mooiers maken dan Bo er zelf al van heeft gemaakt maar ik heb het geprobeerd!!
Liefs♥
Anneloes

1 opmerking:

  1. Oke ik vind het lief dat je m hebt gemaakt maar zelf vind ik die haren niet zo leuk maar verder is het top!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen