donderdag 15 april 2010

Stemmen!!



Heeey!!
Even de uitleg van het stemmen:
Ik zet er 2 stardesigns/ mensen op de catwalk en daar moet je tussen stemmen in de comments!
Dus STEM!!
Liefs
Anneloes

2 opmerkingen:

  1. echt supeer eleuk ik vind die blauwe hetleukst bovenaan zie je nog een stukje beer das wel jammeer =D
    wie heeft ze gemaakt??

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de roze wel leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen