

Heeey!!
Even de uitleg van het stemmen:
Ik zet er 2 stardesigns/ mensen op de catwalk en daar moet je tussen stemmen in de comments!
Dus STEM!!
Liefs
Anneloes
Wij zijn Bootje... en Lianne08 op stardoll! We gaan deze dingen posten: Hotbuys, graphics, make-overs, nieuwtjes op stardoll, tips en nog veel meer♥ Leuk dat je op onze blog bent en leuk als je volger wordt!! Liefs♥
echt supeer eleuk ik vind die blauwe hetleukst bovenaan zie je nog een stukje beer das wel jammeer =D
BeantwoordenVerwijderenwie heeft ze gemaakt??
xxx
Ik vind de roze wel leuk ^^
BeantwoordenVerwijderen